IT-konsulenter.

Hos HostHouse arbejder vi på samme måde, som vi ønsker andre arbejder for os. Vi er heldige at have en bred vifte af kompetencer blandt vores konsulenter. Det betyder, at du får en IT-konsulent med de helt rigtige evner. Vores konsulenter er alle IT-uddannede og certificerede. Det sikrer dig kompetent mandskab, når du bruger HostHouse som samarbejdspartner.

HostHouse tilbyder tre typer IT-konsulenter og afhængig af opgavens kompleksitet kan man vælge mellem:

  • IT-Supporter – kendetegnet ved at være IT uddannet med 1-2 års erfaring. Varetager telefon og onsite support opgaver
  • IT-konsulent – kendetegnet ved at være IT uddannet med over 3 års erfaring inden for IT, og med bred faglig erfaring inden for netværk, servere og PC’er. Er dygtig all-round på PC’er, netværk og servere. IT-konsulenter er dem som virksomhederne tildeles som faste kontaktpersoner hos HostHouse.
  • Systemkonsulent – kendetegnet ved at være IT-uddannet og certificeret i de produkter systemkonsulenten arbejder med. Systemkonsulenten har over 5 års erfaring med IT og har både indsigt i forretningsgangen i virksomheder og har et bredt produktkendskab til løsninger. Systemkonsulenten arbejder dybdegående med større implementeringsprojekter og er problem knuser i forbindelse med fejl på IT-løsninger – både hardware og software.

HostHouse stiller altid med en mand med de rette kompetencer til hver enkelt opgave.

Har din virksomhed behov for en IT konsulent i en kort eller længere periode, f.eks. i forbindelse med kursus, barsel eller uddannelse, er HostHouse den perfekte løsning.

Ring 72 20 72 18 og høre nærmere

 

IT-hotline

Hos HostHouse tilbyder vi dig effektiv og kompetent IT support. Når du ringer til hotline, taler du med vores uddannede og certificerede IT-konsulenter. De hjælper dig hurtigt og effektivt, når du f.eks. vil ændre passwords, oprette brugere, frigive printjobs eller have løst andre mindre opgaver.

Når du ringer til hotline, har vi mulighed for at fjernovertage din PC, så du hurtigt kan komme videre. Kort og godt sørger vi for, at du altid har en ekspert lige ved hånden.

De IT-konsulenter du taler med på hotline, er de samme, som kommer ud og løser IT-opgaverne i din virksomhed.

Vores IT support team hjælper dig, når du har brug for det.

Vil du indføre et nyt IT-produkt i din virksomhed, tilbyder vi at håndtere alle de opkald, det medfører. Vi er din IT support i en kortere eller længere periode og svarer på dine kunders spørgsmål, så de hurtigt kommer videre og får en god oplevelse.

 

Beredskab

Nedbrud, tekniske fejl, problemer med softwaren, vandskade, brand, tyveri, hærværk eller bare en uheldig, menneskelig fejl koster hurtigt din virksomhed dyrt.

Er uheldet ude, står HostHouse klar til at hjælpe dig 24/7 365 dage om året. Vi danner os et overblik over situationen – og får hurtigt gendannet det tabte med vores IT beredskab af dygtige IT-konsulenter og IT-specialister.

Hos HostHouse kan du få en fast aftale om vagtordning både i og uden for normal arbejdstid. Alle vores aftaler tager udgangspunkt i kundens behov. Du kan vælge alt fra fuld tid onsite, 2 til 4 timers tilkald eller næste arbejdsdag. Både inden for normal arbejdstid og uden for normal arbejdstid.

Alle HostHouse IT-driftsaftaler og hosting indeholder IT beredskab.

Du betaler ikke et dyrt abonnement for en HostHouse beredskabs aftale. Du betaler kun for forbrug.

Ring 72 20 72 18 for at høre mere.

 

IT-Driftsaftale

Med en IT-driftsaftale tager HostHouse ansvaret for dine IT installationer, så du trygt kan koncentrere dig om din kerneforretning.

IT-driftsaftalen kan omfatte:

  • Planlagte driftsopgaver
  • Opdatering af server
  • Sikkerhedskopieringer
  • Genetableringsplan
  • Løbende vedligeholdelse og udskiftning af hardware og software
  • Håndtering af licenser
  • Hotline
  • Sikkerhed
  • Fast besøg af vores IT-konsulenter

 

HostHouse styrer alle kunders IT-installationer ved hjælp af vores Servicedesk System.
I Servicedesk Systemet styrer og registrerer vi:

  • Opgaver
  • Udstyr
  • Software
  • Licenser
  • Ressourcer
  • Dokumentation
  • Kundeoplysninger og aftaler


Ring 
72 20 72 18 og høre nærmere.